.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ارزشمندترین بازیکنان مازندرانی فوتبال ایران
ترانسفرمارکت معتبرترین رسانه محاسبه ارزش بازیکنان فوتبال در جهان محسوب می‌شود که با معادلات پیچیده‌ای این کار را انجام می‌دهد.

به گزارش شمال نیوز،  طبق آخرین بروزرسانی این وب سایت قیمت تمامی بازیکنان دنیای فوتبال براساس سوابق و عملکردشان دستخوش تغییراتی شده است.

 

ما با بررسی آخرین تغییرات فهرستی از ۱۰ بازیکن گران قیمت مازندرانی فوتبال ایران را تهیه کرده ایم که به شرح زیر است:

 

۱۰- امین قاسمی نژاد

 

شاید روزی که مهاجم ۳۲ ساله بابلی به عنوان بهترین بازیکن لیگ یک انتخاب شد تصور نمی‌کرد روند رو به رشد خود را با وجود ورود دهه سوم زندگی خود ادامه دهد.

 

قاسمی نژاد پس از انتقال به شهرخودرو (پدیده) آمار خوبی از خود به جای گذاشت و در بهترین فرم خود به سر می‌برد. وی هم اکنون ۶۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده است.

 

۹- امید عالیشاه

 

بازیکن ساروی که فوتبال خود را از نساجی آغاز کرد و در مقطعی به تیم ملی هم رسید.

 

عالیشاه روز‌های خوبی را در پرسپولیس پشت سر گذاشت، اما در مقطعی ناچار به ترک پرسپولیس جهت گذراندن خدمت سربازی شد، اما تراکتور برای او خوش یمن نبود و به دلایلی عجیب موفق به بازی برای این تیم نشد.

 

امید، اما در بازگشت به پرسپولیس باز هم موفق بود و تبدیل به یکی از بازیکنان اصلی سرخ پوشان شد. عالیشاه ۷۰۰ هزار یورو قیمت گذاری شده است.

 

۸- دانیال اسماعیلی فر

 

این بازیکن ۲۶ ساله فوتبال خود را از تیم پیام صنعت آمل در لیگ سه آغاز کرد. یک سال بعد شانس به وی رو کرد و در جام حذفی تیم آملی رقیب ذوب آهن شد. درخشش دانیال نظر ذوبی‌ها را به خود جلب کرد و مقدمات انتقال او به اصفهان فراهم شد.

 

اسماعیلی فر هم اکنون پس از گذراندن دوران سربازی خود در تراکتور بار دیگر به ذوب آهن بازگشته و یکی از مهم‌ترین بازیکنان این تیم به شمار می‌رود. ارزش او در ترانسفرمارکت ۷۰۰ هزار یورو است.

 

۷- رامین رضاییان

 

مدافع همیشه آماده تیم ملی هم اکنون ۷۵۰ هزار یورو می‌ارزد. وضعیت او در لیگ ستارگان قطر برخلاف تیمش، الشحانیه، خوب است و به عنوان یک مدافع گلزن شناخته می‌شود.

 

رامین رضاییان پس از دیپورت از لیگ بلژیک این روز‌ها ترجیح می‌دهد از حواشی فوتبال ایران دور باشد و در آرامش قطر به زندگی فوتبالی خود ادامه دهد.

 

رضاییان ۲۹ ساله است و برای فکر کردن به دوران بازنشستگی خود زمان بسیاری دارد.

 

۶- محمد کریمی

 

اگر کمی خوش شانس‌تر بود و ویلموتس زودتر سرمربی ایران میشد، شاید او هم همانند محبی یکی از پدیده‌های جوان تیم ملی بود. کریمی فصل گذشته در نخستین حضور خود در لیگ برتر موفق به کسب جایزه بهترین بازیکن ماه لیگ از برنامه نود شد.

 

این بازیکن ۲۳ ساله ساروی که محصول باشگاه خونه به خونه بابل است، در این فصل در ترافیک هافبک‌های با کیفیت سپاهان رقابت سختی را پیش رو خواهد داشت. قیمت کریمی ۸۰۰ هزار یورو می‌باشد.

 

۵- سیامک نعمتی

 

تنها ۲۵ سال دارد و در اول راه جوانی یکی از محبوب‌ترین بازیکنان پرسپولیس محسوب می‌شود. نعمتی فصل گذشته در حالی با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه یافت که به دلیل کمبود بازیکن در پرسپولیس مجبور بود در اکثر مسابقات در پست‌های غیر تخصصی بازی کند با این حال این بازیکن مازندرانی باز هم خوش درخشید و با افزایش قیمت چشمگیری، ارزش خود را به ۹۰۰ هزار یورو رساند.

 

۴- علی علیپور

 

از قراخیل تا آزادی، شاید تصورش هم برای علیپور سخت بود که روزی بتواند از تیم هایی، چون نساجی، سنگ آهن و راه آهن به پرسپولیس برسد. مهاجم ۲۳ ساله قائمشهری آینده درخشانی را پیش رو خواهد داشت و در ابتدای این فصل نیز در آستانه پیوستن به یک تیم بلژیکی قرار گرفت که با مخالفت باشگاه در تهران ماندگار شد.

 

علیپور در اوج جوانی یک میلیون یورو ارزش گذاری شده است.

 

۳- شجاع خلیل زاده

 

بسیاری از منتقدان تیم ملی معتقدند در حق او ظلم شده است. شجاع ۳۰ ساله یکی از بهترین مدافعان ایران در چند سال اخیر بوده، اما همچنان سرمربیان تیم ملی نگاهی به او نمی‌اندازند.

 

خلیل زاده که اهل بهنمیر است پس از حضور در تیم هایی، چون مس کرمان، مس رفسنجان، تراکتور و سپاهان حالا در پرسپولیس به عنوان مهره اصلی به کار رفته و با یک میلیون یورو سومین بازیکن با ارزش مازندرانی فوتبال ایران محسوب می‌شود.

 

۲- امید ابراهیمی

 

درخشش خیره کننده او در جام جهانی روسیه موجب شد تا هافبک سابق استقلال راهی لیگ قطر شود. امید ابراهیمی پس از ۲ فصل حضور در الاهلی این روز‌ها به صورت قرضی به تیم یوپن بلژیک پیوسته و در کنار سعید عزت اللهی خط هافبک این تیم را تشکیل می‌دهند.

 

ابراهیمی نکایی از ۳ سال اخیر روند رو به رشدی در ترانسفرمارکت پشت سر گذاشته و هم اکنون یک میلیون یورو قیمت گذاری شده است.

 

۱- مرتضی پورعلی گنجی

 

شاید اگر مرتضی خود را درگیر فوتبال حاشیه خلیج فارس نمی‌کرد اکنون در یکی از تیم‌های برتر اروپایی توپ می‌زد. ۲ فصل پیش بود که پورعلی گنجی پس از مدت‌ها حضور در تیم مطرح السد راهی یوپن بلژیک شد، اما ناامیدی این بازیکن بابلی از پیشرفت در فوتبال اروپا وی را به قطر بازگرداند.

 

در روز‌هایی که لیدز یونایتد برای جذب او پیشنهاداتی را فرستاد مدافع ۲۷ ساله تیم ملی ترجیح داد به العربی قطر اضافه شود.

 

پورعلی گنجی این روز‌ها با این تیم به صدر جدول لیگ ستارگان تکیه زده و یک میلیون و ۳۰۰ هزار یورو ارزش گذاری شده است./باشگاه خبرنگاران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.146 seconds.